dimarts, 9 de setembre del 2008

Marroc (VIII i darrer)



Enceto el darrer post relacionat amb les vacances.
Després de trobar-nos, a les nou del vespre, amb en Domènec i l'Albert, que acabaven d'arribar a Marràqueix per a fer el Toubkal (4.167metres) –cosa que van aconseguir al cap de tres dies, segons l'SMS que ens van enviar–, passejàrem tranquil·lament per Marràqueix, i ens vam haver d'esperar –cosa estranya?– més de quatre hores a l'aeroport de Casablanca, perquè l'avió que ens havia de portar a Barcelona anava amb retard –i rebre aquesta notícia pocs dies després del greu accident que hi va haver a Barajas, us asseguro que no va fer gens de gràcia a ningú.
Marroc, un país per veure, per trepitjar i per conèixer.

Però a casa, un cop arribats, tens una sensació de benestar...

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'he estat mirant el teu bloc i cal que sàpigues que m'han agradat alguns posts.

No sé qui ets, llevat que interpreto que estic escrivint a una mataronina afina a ERC.

Em presento: sóc en Maiol Sanaüja, militant de les JERC i ERC a Arenys de Mar. Tinc un bloc www.maiol.cat!

PS: Si he entrat aquí, ha estat perquè m'has fet un "follow" al Twitter ;)

Una abraçada